coralistas.blogg.se
Instagram

Hallå där :)

God eftermiddag? 
Eller hur säger man..
 
Aja, hej på er kära läsare!
Idag sprudlar hela min kropp med vårkänslor, och naturligtvis har jag då en fråga till er!

Jag har ett par jeans (jeggings) som jag inte riktigt vet hur jag ska styla eftersom de är blommiga...
 
Här är en bild på mönstret
 
Hur hade ni valt att styla en outfit till dessa byxor?
Jag älskar passformen och mönstret på byxorna så det hade varit suveränt om ni kunde komma med klädförslag.
 
Ha det bra sålänge!
/Jessica

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Jag hade nog använt en vit tshirt till och ett par converse :)

Svar: Jag har funderat på det med, men det känns lite för vanlig på något sätt! Tack för tipset :)
Alexandra och Jessica

2 Anna:

skriven

Du hade kunnat använda en svart tröja. En enkel svart med bara någon liten enstaka detalj hade varit snyggt!!

Svar: Jag hade faktiskt en helsvart peplumtop till byxorna häromdagen! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: