coralistas.blogg.se
Instagram

Otur?

Den senaste tiden har jag varit med om mycket. Många roliga saker men också tråkiga saker. 
Ni har fått ta del av det mesta roliga som jag och in syster varit med om.
Nu tänkte jag berätta lite om saker jag råkat ut för och saker som gjort mig ledsen.
 
För några veckor sedan så fick jag problem med ryggen för första gången. Jag skulle sätta mig ner, likadant som jag gör varje dag men den här gången så är det något som går av i ryggen och jag får fruktansvärt ont. 
Med en veckas sängliggande och vilande så är smärtan över och jag kan arbeta en hel vecka utan att ha on eller att något händer. På helgen så åker jag iväg för att kasta lite skräp. När jag öppnar bagageluckan så slår det till igen...
 Den här gången får jag så ont att jag börjar gråta, jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Jag blir hemkörd där jag har svårt att gå, sitta, ligga, resa mig och till och med svårt att andas. Två dagar senare så förlorar ja nästan all min muskelstyrka i rygg och armar.
Dagen efter så får jag en tid till en kiropraktor. Hon viker ihop mig som en macka och knäcker min ryggrad ett antal gånger. Det var så otäckt(höll på att svimma). Jag hade bäckenbensförskjutning och förskjutning av ryggkotor.
Efter detta så har jag varit bra i ryggen vilket är skönt har kunnat jobba och sköta min praktik ordentligt.
 
Äntligen går allt som jag vill att det ska gå och jag mår så bra. Som ni kan läsa i ett tidigare inlägg så var jag och kollade på "Det Vet Du" på Sliver i Karlskrona i helgen, och jag var så taggad.
Men.....
Det ar så mycket folk där att man såg knappt scenen, det var så trångt att man fick andnöd och folk var så galet fulla. Jag får en kille över mig och han landar med sin fot snett över min vrist på utsidan av foten.
 
Jag slutar på akuten morgonen efter med besök på röntgen och flera timmars väntan...
 
 
Grov stukning och blodutgjutningar. 
 
Puss och Kram 
/Alexandra
 
 
 

Kommentarer:

1 Anima:

skriven

Aj aj aj vad det ser ut att göra ont :(

Svar: Ja det gör ganska ont. Bilden är lite blek, så det är blåare och gulare i verkligheten. Vill du vara så snäll och kommentera din direktlänk till Din Bloglovinsida? Det var lite svårt att hitta vem som var du.
Alexandra och Jessica

2 Anima:

skriven

https://www.bloglovin.com/blogs/taurusanima-13715161?search_term=TaurusAnima&context=search_page

Svar: Sådär ja :) Följd!
Alexandra och Jessica

3 Hanna:

skriven

Åh fy satan. Lider med dig och hoppas verkligen att det blir bättre med foten och att ryggen inte börjar krångla igen! Krya på dig!

Svar: Tack så mycket. Det håller redan på att bli bättre som tur väl är. Btw, om du ger oss en kommentar till så följer vi dig på Bloglovin.com :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: