coralistas.blogg.se
Instagram

Spännande dag

Hej på er!
 
Idag var en rätt chill dag i skolan. Jag började morgonen med att stenplugga inför ett svenskaprov i litteraturhistora.. KUL!...
När man väl kommer till skolan sätter man sig ner och får provet, genast börjar jag skriva och inser efter att jag har lämnat in det att jag har blandat ihop olika författare från olika tidsepoker...
Hursomhelst, vi fick då gå efter att vi var klara och då bestämde jag och en kille i min klass att gå en runda eftersom alla andra satt kvar rejält länge!
Det var då som allt drama började...
Två av mina bästavänner har börjat bråka och jag har kommit lite i kläm. Bara tanken att vara tvungen att välja någon av de får mig att rysa. 

Dagen blev lite bättre när pappa kommer körandes utanför skolan efter att man har slutat, så där slapp jag åka buss och gå hem! 

Nu väntar vi på att mamma ska komma hem och sen blir det möjligtvis lite grillning! :)
 
Här är en bild från dagens promenad! Lite härliga vårblommor kan aldrig bli fel ;)


Ha det bra!
/Jessica

Kommentarer:

1 Anima:

skriven

Gud vilken fin bild :)
Usch vad hemskt när man hamnar mellan två bra vänner :/ Hoppas det löser sig

Svar: Tack!Det borde lösa sig, jag får vara lite psykolog på dem! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: