coralistas.blogg.se
Instagram

Tjejkväll

Det blev inte så mycket bloggande idag. Dagen var fullspäckad med nationella prov och andra inlämningar.

Efter en rätt äcklig lunch gick vi till café Mandeltårtan där jag för första gången drack en mochachino. Det var sjukt gott! 
Efter det drog jag och två kompisar hem till den ena där en hel del prat hände. Det var extremt skönt att få bort en del saker från axlarna. Saker som man inte kan prata med vem som helst om.

Jag fick också äta något som jag aldrig ätit förr, tacogratäng. Vilket kan ha varit godare än vanlig tacos.

Nu ligger jag här hemma i sängen och nästan sommar medans jag skriver detta men jag tyckte att mer än ett inlägg förtjänar ni ;) 
Det var  inte det mest intressanta inlägg men jag tyckte att jag skulle dela med mig av dagen!

Godnatt! 
/Jessica

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Jag måste prova receptet!!

Svar: Det var gudomligt! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: