coralistas.blogg.se
Instagram

Helg!

Sicken fredag! 
 
Jag fick snabbt hjälp med min tandställning på ortodontin och jag måste säga att det är så trevlig personal på det stället! :) 
Snabbt in och ut, bara att fortsätta med livet när man var klar. Jag fick även lite goda nyheter och några dåliga. Om 6 veckor ska jag tillbaka till ortodontin då jag nu är praktiskt taget klar med tandställningen. Den dåliga nyheten är att min käke tydligen är sne, vilket kan ha hänt redan när jag var liten och skadade min haka väldigt illa. Så som sagt, om 6 veckor tror tandläkarna att jag är redo för ett liv utan tandställning!
 
En halvtimmes tyst och lugn bussresa senare så satt jag i skolan igen. Så fort jag kommer in i klassrummet säger engelskaläraren mitt namn och stirrar lite lömskt på mig... "Det är din tur att ha muntligt nationella". Jag och min grupp går då och sätter oss i ett rum och bablar på engelska i 20 minuter. 
Det känns inte ens som om jag har gjort något nationellt muntligt prov, haha. :)
 
Nu väntar jag bara på att resten av familjen ska komma hem så att man kan påbörja fredagsmyset. 
 
Ha det bra! :)
/Jessica
 

Kommentera här: