coralistas.blogg.se
Instagram

Lill-Lördag och Sjuk

Hallå!

 
Idag är det för många, "Lill-Lördag", och jag tänkte då hedra dagen med ett inlägg om lite godis. ;)
Vi på Coralistas ÄLSKAR detta godis. Det finns någon smak för alla, Alexandra gillar surt och jag gillar salt.
 
På sistonde har jag dock haft svårt att hitta godiset i affärer och har blivit lite trött på att leta. Jag bor i en väldigt liten stad så det är inte alltid att de har de smaker som jag gillar heller. Lite tråkigt faktiskt...

Jag tänkte inte tjata så mycket om godis men jag tänkte att det skulle vara lite kul här på lill-lördagen. 
 
Lite övriga uppdateringar är att jag är tyvärr sjuk... Jag vaknade imorse och hade försovit mig, jag kände också hur jag hade en fruktansvärd magvärk. Senare på förmiddagen kom då den första stöten, jag kräktes.
Jag väntar nu och ser om det kommer hända något mer, men jag tror inte att det kommer hända något. Jag mådde genast bättre efter att jag fick upp de lilla som jag hade i magen.
Blir eventuellt hemma imorgon också för att se till att det går 48h innan jag går till skolan och smittar några andra om jag nu har magsjuka.

Ha nu en bra dag! :)
/Jessica

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Bästa godiset!!

Svar: Visst är det! :)
Alexandra och Jessica

2 Anima:

skriven

Jag hittade dem i pås-form på citygross :)

Svar: Då blir det dit och leta! :)
Alexandra och Jessica

3 therese:

skriven

Så gott godis!! har inte sett dem i affär på aslänge :(

Svar: Visst är det så att de har försvunnit! Det känns åtminstone så! :(
Alexandra och Jessica

4 Olivia:

skriven

Krya på dig! <3 Gott med godis <3

Svar: Jag är som tur väl frisk nu! Visst är det gott med godis! :)
Alexandra och Jessica

5 Ebba Rooth:

skriven

Ååh vad sugen jag blir, älskar verkligen också det godiset ! :)

Kommentera här: