coralistas.blogg.se
Instagram

Morgonens låt

Godmorgon alla läsare!

Just nu sitter jag på bussen och är påväg till skolan denna halvt soliga morgon.
Jag ville bara dela med mig av en grymt härlig låt som är perfekt för en lugn morgon, American Oxygen med Rihanna.

Nedan har ni musikvideon eftersom spotify har bestämt sig att sluta göra det möjligt att visa spotify ikoner längre... 
Hursomhelst, i musikvideon ser ni vackra Rihanna och en hel del positiva samt negativa saker/händelser i USA:s historia.
Det är definitivt värt att ta en titt på videon och uppskatta meddelandet bakom, även om alla tolkar det olika.

 

Ha nu en bra dag!
/Jessica

Kommentarer:

1 Maya:

skriven

vet inte om jag gillar riahnna längre.. Tycker hon skriver väldigt konstig musik på sistone och så är hon ju tvungen att visa sina bröst hela tiden.

Svar: Jag tycker att hon har en väldigt individuell stil, något inte alla artister vågar visa! Btw, hon visar inga bröst.. bara för att hon inte har bh på sig betyder det inte att hon visar bröst ;)
Alexandra och Jessica

2 Anna:

skriven

ÄLSKAR LÅTEN!!

Svar: Visst är den bra! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: