coralistas.blogg.se
Instagram

Nya produkter!

Hallå på er!
 
Tidigare idag inhandlade jag några produkter som jag tror verkligen kommer hjälpa mitt hår.
För att ni ska förstå lite mer varför jag pratar om mitt hår är för lite mer än 1 år sedan var jag hos min frisör och då fick jag bekräftat att jag har väldigt skört hår. Grejen är det att jag har mycket hår, men tunna hårstrån. De sa också att jag absolut inte fick ha mitt hår uppsatt i hästsvans då hårstrån väldigt lätt går av. 
Sedan dess har jag verkligen försökt hitta schampoo och balsam som hjälper mot detta. Idag hittade jag dock en ny upplaga av Schwarzkopf "Gliss". 
 Detta är då den nya varianten som heter "Gliss, Hyaluron Hair Refill". 
Formulan är speciellt gjord för skört och tunt hår och då tänkte jag att det borde vara helt perfekt för mig.
Jag kommer även göra en recension om hur jag tycker om produkterna efter att jag har använt de ett tag. 
Och för er som är intresserade att läsa mer om hela serien så är det bara att klicka HÄR!
 
Ha det bra! :)
/Jessica

Kommentarer:

1 Jasmine:

skriven

Jag har exakt samma problem. Jag blir så sjukt frustrerad :(

Svar: Jag kommer som sagt att lägga upp en recension av produkterna senare. Man jag tror att detta kan vara en vinnare! :)
Alexandra och Jessica

2 Daniella:

skriven

Jag har inte samma hårkvalitet som dig, men GLISS produkter är faktiskt bra! De brukar fungera i längden!

Svar: Jag har använt glida förr och jag verkligen älskar deras produkter! Verkligen prisvärt :)
Alexandra och Jessica

3 FabTobbe:

skriven

Min syrra använder det, tydligen är det för äldre människor men hon gillar det ändå!:P

Svar: Hår som hår eller? ;)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: