coralistas.blogg.se
Instagram

Tillbaka igen efter en hektisk sommar!!!

Hej allihopa! Jag och syrran är nu tillbaka efter sommaren med en hel del händelser. Både glada och dåliga nyheter.
Vi startar igång med ett inlägg från Zalando. På bilden nedan är de nya kläderna och assecoarerna för hösten och det är så fina prylar. Ta dig in på Zalando redan idag och fynda bland både rean och bland deras nya kollektion. Om  ni anmäller er på deras nyhetsbrev så får ni 100kr rabatt.  För att inte prata om att ni får fler toppenerbjudanden vi e-post. 

Klicka på bilden eller på länkarna för tt komma till Zalando.se eller för att komma direkt till varorna  på bilden. 
Kollage från Zalando
 
1 här | 2 här | 3 här | 4 här | 5 här
 
Sponsrat inlägg
 
 
Puss och Kram
/Alexandra

Kommentarer:

1 Skumgumman:

skriven

Zalando borde vara förbjudet =)) De har så snygga saker att man blir helt galen. Skorna du har i inlägget är to die for, men dessvärre blixtlås på hälen som mina fötter inte klarar, annars hade de varit beställda nu.

Tack för att du delar med dig om detta. Jag hade totalt missat detta.

Kram


Svar: Det är sånt här som jag själv tycker är kul att läsa och se. Att dem har så snygga saker är ju helt sjukt. En del saker är ju sååå dyrt men de har mycket saker till så bra priser :) Jag tycker de kunde ha en sida med hudvård smink och hårvård också. Något som sidan idag saknar. du får ha det så bra!!!! Vill du att vi tar reda på, testa eller skriva om så får du gärna skriva en kommentar till oss om vad du tycker vi ska göra nästa gång.
Alexandra och Jessica

2 Cocons:

skriven

Riiktigt fin match ni satte in :*
Det enda jag skulle gjort är att bytt ut klackarna mot ett par ganska höga åtsittande kängor nu i hösttid. Men enbart för att jag vill känna att det är höst, klä mig varmt och njuta av en latte på fiket och se när löven faller.. myspys.

Svar: Ja absolut :) linjen är fin mellan varmt och kallt just nu :) Skulle funka lika bra med ett par snygga kängor :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: