coralistas.blogg.se
Instagram

Balklänningen är köpt!

Ojoj det var en fullspäckad dag igår,
så vi ber om ursäkt att det inte hände så mycket på bloggen igår!
 
Men nu kommer balklänningen.
 
Denna klänningen blev det!
Den är så fin! 
Ljusrosa, enkel, elegant, väldigt arbetad,bra sydd. 
Jag bara älskar den!
Jag kunde inte ha hittat en bättre klänning. 
Jag lovar er att den är mycket finare i verkligheten än vad den är på bilderna :) 
Jag är så himla nöjd och glad över den så det finns inga ord!
Den är köpt på Qarma i Karlskrona.

Kommentarer:

1 Bintu Malm Fraser:

skriven

Verkligen en riktig prinsess klänning :-) Så fin!

Svar: Tack så mycket, kul att du tycker den är fin :)
Alexandra och Jessica

2 Amanda:

skriven

Snygg klänning! :)

Svar: Tack så mycket :)
Alexandra och Jessica

3 Amanda:

skriven

Snygg klänning! :)

4 Laura:

skriven

sjukt snygg klänning är avis på dig,

Svar: Haha tack! Ja den är så fin :)
Alexandra och Jessica

5 Helene:

skriven

Åh så fin! Måste också hitta en klänning snart... hehe :o

Svar: Tack, ja jag känner mig riktigt fin i den :) Du får gärna länka mig din klänning när du köpt en :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: