coralistas.blogg.se
Instagram

Det är jag som är Alexandra!

Tja!
 Jag är då Alexandra och jag är 18 år gammal. 
 
Jag pluggar på Restaurang och Livsmedelsprogramet i Småland
där jag bor i lägenhet tillsammans med två andra tjejer.
 
Nu kommer jag att bo hemma hos min familj
i några månader då jag har praktik i Karlskrona.
 
Min vår kommer att vara fulspäckad med
resor, fester och roliga tillställningar då jag tar studenten i Juni.
 
Jag har tävlat en del i matlagning och det är något som jag verkligen tycker är kul. 
 
 
 
 
 
Jag är det första av två mittenbarn.
Det andra mittenbarnet är den lilla blondinen som ni känner som Jessica.
Jessica och Jag har en äldre syster och en lillebror. 
 
Jag och jessica har mycket gemensamt men mycket som gör att vi står ut från varandra.
 
 
Puss och Kram <3
/ Alexandra

Kommentera här: