coralistas.blogg.se
Instagram

Det är jag som är Jessica!

Tjena!
Det är alltså jag som är Jessica.
Bilden är tagen av en kompis som satt på en buss så klaga inte ;)
 
Iallafall, jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag är 15 år och går sista året i högstadiet. Jag skickade in mitt gymnasieval
för inte så länge sen vilket var sjukt jobbigt för mig!
Jag har sökt till en riktigt bra naturvetenskapslinje, jag hoppas bara att jag kommer in!
 
Mina favorit ämnen i skolan är engelska, svenska, historia,
biologi och nästan alla praktiska ämnen!
Jag älskar, liksom min syster, mode & skönhet.
Jag har en väldigt avslappnad stil som ändå alltid blir lite
bättre med en vackert halsband eller andra accessoarer.
Jag pysslar mycket med hår och naglar, jag gillar även att mixtra & matcha med kläder och smink. 
 
Som ni ser så är jag blond, och är lustigt nog den ända blonda i familjen.
 Båda mina föräldrar är mörkhåriga vilket även mina tre syskon är.
Jag har alltid varit den lilla blondinen i familjen och så lär det fortsätta vara.
 
Jag är väldigt ny när det kommer till att blogga men jag känner att det
kommer bli väldigt spännande att få chansen att göra det med min syster. 
Vi två är väldigt tajta då vi är så lika men ändå olika!
 
Är det något mer ni vill veta så är det bara att fråga på i kommentarerna. 
 
Ha det bra!
/Jessica

Kommentarer:

1 Saras Serieblogg:

skriven

Hej sötnos! Vad duktiga ni är på att blogga :) /Sara

Svar: TackarTackar! Själv tycker man att du är jätteduktig själv! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: