coralistas.blogg.se
Instagram

Helg!

Hej allihopa!
Vädret är idag rätt fruktansvärt om jag får säga så själv.
Dock så är kombinationen grått, kallt och blött perfekt för en myskväll!
Alexandra och mamma ska åka till Lund för att träffa vår andra storasyster. 
Det blir alltså bara jag, pappa och min lillebror hemma så vi ska ta och ha 
en riktigt ordentlig myskväll. God mat, snacks, melodifestivalen och film.
Kan det bli bättre? ;)

Nu tycker jag att vi alla tar och kär på detta mottot!
Själv försöker jag tänka såhär varje dag, även om det är svårt.
Tro mig, dagarna blir så mycket bättre om du är positiv till 
omkring dig. Ditt liv kommer bli så mycket bättre helt enkelt.
Ge detta ett försök! :)
 
Är det någon annan som kollar på melodifestivalen? Vad tycker ni hittils? Är ni spända för kvällens artister?
 

Kommentera gärna! :)


Ha en trevlig lördag!
/Jessica
 

Kommentarer:

1 Alexandra:

skriven

Jag hoppas att Andreas Weise vinner! Han är så talangfull och snygg ❤️

Svar: Håller fullständigt med! ;)/Jessica
Alexandra och Jessica

Kommentera här: