coralistas.blogg.se
Instagram

Into the Storm

Tjena!

 
Jaha, då har man kollat på "Into the Storm". 
Filmen gjordes 2014 och jag måste säga, den var bättre än vad jag hade förväntat mig!
Jag brukar inte riktigt gilla filmer med såhär mycket action men den var förvånansvärt bra!
Jag vill inte spoila något så jag tänker inte berätta något om handligen.

 
I filmen ser vi en hel del effekter. Det var väldigt snyggt filmat och det kändes nästan lite verkligt!
Filmen är regisserad av Steven Quale som även regisserat Avatar (2009) och Final Destination 5 (2011).
Den är skriven av John Swetman som jag personligen tror att vi kommer få se mycket av i framtiden!
 
 
Vi får ju inte heller glömma alla skådespelare i filmen. 

Först vill jag nämna Richard Armitage som spelar rollen som Gary. Jag har personligen inte sett mycket av honom. Han är en väldigt bra skådis så varför han inte varit med i fler filmer vet jag inte. 

En annan stor roll i filmen rollen som Allison. Rollen spelas av Sarah Wayne Callies som har varit en stor del i the Walking Dead serien.

Måste även nämna Max Deacon, som jag heller inte sett förut. Bra skådespel och bra utseende. Han kommer vi definitivt se mer av. Hoppas vi!

Jag noterade även att Nathan Kress och Jeremy Sumpter spelade två lite större roller i filmen. Nathan spelade rollen som Trey och Jeremy spelade rollen som Jacob. Båda var grymt bra skådisar i filmen och de ser som vanlig gudomliga ut!
 
     
Nathan har verkligen biffat till sig från när han spelade Freddy i iCarly.
Jeremy har tyvärr vuxit upp trots att han inte ville det när han spelade rollen som Peter Pan. 
 
Är det någon annan som har sett filmen? Lämna gärna kommentarer och tankar!
 
/Jessica

Kommentera här: