coralistas.blogg.se
Instagram

Mer Shopping...

Naglar.
 
 
Först så köpte jag lösnaglar från "ImPRESS, BROADWAY Nail".
Dem är mörkblå med shimmer, dem är självhäftande vilket jag tycker är superbra.
 
Eftersom jag jobbar som kock så kan jag inte ha långa naglar och då är det skönt att
ha dessa när man ska tillexempel ut på krogen eller något liknande.  
 
 
 
Öronhängen.
 
 
Ett par öronhängen från "Ur och Penn" som är supersöta!
Jag hade redan halsbandet som matchar, så var tvugen att ha öronhängerna också! 
 
 
 
Foundation.
 

En foundation från Lumene
som jag använt i flera år och den passar mig perfect!
Använder även Lumenes puder i samma färg.
 
 
Nagellack.
 

3st nagelack från IsaDora som har en vid borste vilket jag tycker är väldigt praktiskt.
Det torkar snabbt, håller länge och ger ett fint resultat.
Jag använder bara Nagelack från Isadora och Essie.
 
Färgerna:
759 Atlantis
635 Sugar Rose
765 Poolside
 
 
Puss och Kram
/Alexandra

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: