coralistas.blogg.se
Instagram

Nyx, Madlady.se

 
Förra veckan så beställde jag hem en concealer från Nyx som heter 
 
Nyx 
Dark Circle
Consealer
Cache - Cernes
 
I färgen medium. 
 
När jag fick brevet så kom det hem i brevlådan i ett stort vitt kuvert.
När jag öppnade den så vad detta inlindat i mängder av bubbelplast...
löjliga mängder bubbelplast
 
När jag fått bort all bubbelplast så fick jag ut den här lilla lådan  i min hand.
 
 Jag öppnar lådan och får ut världens sötaste lilla burk,
den har en lagom storlek och den har en bra form.
 
 
Eftersom jag aldrig provat denna concealern innan så var det lite av en chansning,
men den passar min hudton perfect och jag är jättenöjd med den.
Concealern sammarbetar bra med de sminkborstar som jag använder.
Mina penslar kommer från Bobbi Brown och det är mina absoluta favoritborstar av all som jag provat.
De är definitivt värda priset. 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Oh, har samma ast i light. de är jättebra

Svar: Visst är dem :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: