coralistas.blogg.se
Instagram

Promenad

Tjena!
Det blev en helt fantastisk promenad i det vackra vädret igår!
Lite bilder blev det ju också. ;)
 
Man kan ju knappt bärja sig tills man kan ta av sig jackan och
mössan igen, jag blir så sjukt taggad över att se solen.
 
En havsörn, den var rätt långt bort men lyckades få med den på bild ändå!
 
Den högra sidan av hamnen
 
Utsikt över (nästan) hela hamnen.
 
Vi flyttade hit när jag bara var fyra år så jag har praktiskt taget vuxit
upp vid den här hamnen. Jag har även gått på seglarskola här nere så
jag har många speciella och kära minnen härifrån.
 
/Jessica

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Åh härligt med promenad! Älskar att promenera, speciellt nu när våren börjar smyga sig fram ^^
Kram<3

Svar: Visst är det härligt när man kan gå ut i solen och bara mysa! :)Kram
/Jessica
Alexandra och Jessica

2 Simon G:

skriven

Gött med promenad, fina bilder! :)

Svar: Man tackar! :)/Jessica
Alexandra och Jessica

3 Helene:

skriven

Gick ut på en promenad idag, för en månad sen ville jag inte ens gå ut, nu så kan man gå utan jacka :3

Svar: Ja det är så härligt, äntligen rör vi oss mot sommaren igen :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: