coralistas.blogg.se
Instagram

TGIF!

Thank God It's Friday 
 
Började morgon med att simma 1 kilometer. Sen var det engelska och bild som gällde innan man fick hamburgare till lunch. Fick 17 minuters försening tack vare att det bara fanns 2 duschar efter badet...

Sen blev det fint sällskap till bussen när man hade slutat (12.05), lika roligt varje gång!
Nu blir det att plugga en stund sen är det helg som gäller!

Någon som har några härliga planer för helgen? 
Det blir en helg med plugg för mig men man vet aldrig om något spontant händer! 
 
Jag lyckades även hitta en bild som beskriver mitt humör denna vecka, mitt i prick!
 
 
Ha det bra nu sålänge!
/Jessica
 

Kommentarer:

1 Amelie:

skriven

Jag och min kompis ska på Göteborgs Horse Show. Känner du någon som ska dit? Tycker det är fett kul. :D

Svar: Kul! Jag känner en hel del som ska dit faktiskt, det hade varit kul att gå på någon gång! :)/Jessica
Alexandra och Jessica

Kommentera här: