coralistas.blogg.se
Instagram

The Maze Runner

Hallå där!
Inhandlade idag även filmen "The Maze Runner", mest för att jag ville ha den trots att jag redan har sett filmen på bio.
 
 
Min favorit grabb från Teen Wolf medverkade förra året i filmen "The Maze Runner". Filmen var verkligen jättebra. Jag älskade varenda del av den. 
Vet inte helt ärligt om det beror på alla söta killar eller om filmen helt enkelt var toppen! ;)
Dylan och Will tillsammans. Söta!
 
 Jag menar, man måste ju älska Dylan. Hans dansmoves är av... topklass?! ;)

 
En hel del andra medverkande skådisar är Ki Hong Lee, Thomas Brodie-Sangster, Will Poulter och Kaya Scodelario. 

Jag såg filmen på världspremiären tillsammans med Alexandra. 
Effekterna, musiken, skådisarna.. Allt var perfekt och jag tycker att de har återskapat boken på ett mycket bra sätt. 
Boken är den första i triologin av James Dashner. Så vi får väl hoppas att även de släpps som filmer snart! :)
 
Vad tycker ni om filmen? Har ni sett den? Kommentera gärna!
 
/Jessica

Kommentarer:

1 Saras Serieblogg:

skriven

Den måste jag se!

Svar: Den är jättebra :) Vi såg den på bio :)
Alexandra och Jessica

2 Olivia :

skriven

Tack för tipset! Har alltid velat se den!!

Svar: Ja den är sjukt bra, såg den på bio när den kom ut! SÅ Bra :)
Alexandra och Jessica

3 Anima:

skriven

Jag har inte sett den än tänkte läsa boken först :)

Svar: Jag hade gärna läst boken innan jag såg filmen, men jag antar att jag får ta och läsa den nu! ;) mycket bra film, helt klart ett tips till alla! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: