coralistas.blogg.se
Instagram

Yankee, Fratboy, Pilot <3

Som jag skrev i morse,så skulle jag lägga ut lite grejer som kom hem via posten i måndags. 
 
Det första so jag fick var ett Yankee Candle med doft av Vanilla Cupcake. Från Beautyplanet.se
 
Sen så fick jag en sak jag velat ha såå länge! 
Fratboy Blush!!! <3
Äntligen har jag den :) Denna är också köpt på Beautyplanet.se
  
Sist men inte minst, dessa feta solglasögon från MadLady!
Tyckte de var så snygga <3
Pilot med blåa glas :) 
 
Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om grejerna!
Vilken av dessa tre hade du hellst velat ha?
 
Puss och Kram/
Alexandra 
Beauty and the Blog!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Älskar det ljuset, luktar verkligen helt underbart! :)

Svar: JA, älskar det verkligen :)
Alexandra och Jessica

2 Jenni:

skriven

Kärlek på de ljusen!
Synd att de är så dyra :(

Svar: Ja, de är så fina och luktar så gott <3 Ja de kostar ju en del , men det kanske lika bra det för annars hade jag inte fått plats i mitt hem för alla ljus ;)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: