coralistas.blogg.se
Instagram

Flyttar...

Jahopp efter tre år i Ryssby så är det snart dax att flytta hem till Karlskrona igen. Studenten kommer bli det bästa och värsta jag kommer gå igenom på länge! Så mycket blandade känslor! 
Ska man skratta eller gråta? 
När man i morgon bitti ska packa in sina sista saker i bilen för att åka hem en sista gång innan studenten så vet man inte vad man ska känna. 
Just nu är det bara balklänningen och studentmössan som är kvar i lägenheten. 



Puss och Kram 
/Alexandra 

Kommentarer:

1 Is i magen:

skriven

Spännande att flytta!

Svar: Ja eftersom jag nyligen flyttat hem till mitt barndomshem igen för att bo här i sommar så är det kanske mindre spännande utan istället en enorm källa där jag finner lycka och trygghet. Ha en bra dag :)
Alexandra och Jessica

2 Ebba Hagelroth:

skriven

Svårt det där med att flytta ,jag ska flytta från Stockholm till Lund i höst, känns spännande eftersom jag gör det för att plugga, ska bo själv etc. men undrar också hur det kommer vara att flytta från alla jag känner till en sån liten stad :) Men det blir säkert bra för både dig och mig ! :)

Svar: Ja du kommer säkert trivas i Lund :) Det är en trevlig stad :) Min storasyster flyttade också till Lund för att plugga och hon stormtrivs :) Det ska säkert bli bra för oss båda :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: