coralistas.blogg.se
Instagram

Nationella

Idag har man då skrivit det första nationella provet i Svenska. Jag är hyfsat nöjd med insatsen faktiskt, måste bara säga att det var mycket enklare än vad jag hade föreställt mig att det skulle vara. 
Resten av dagen var rätt chill med hemkunskap där vi bakade. 

Vi fick även en lång lunch. Jag och några härliga vänner gick då en runda i parken och pratade om allt mellan himmel och jord.

Mamma ligger hemma i maginfluensa så det blir att åka hem och ta hand om henne. 

Ha det bra!
/Jessica

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Provet var svinsvårt. Jag är körd, inte för att jag bryr mig våra lärare går inte på resultaten. (;

Svar: Våra lärare bryr sig inte heller! Det är mest för att kolla av vart skolan ligger på i medelbetyg :)
Alexandra och Jessica

2 Helene:

skriven

Ser riktigt mumsigt ut! :3

Svar: Det var det också kan jag säga! ;)
Alexandra och Jessica

3 Angie:

skriven

Såg gott ut! Skönt att provet kändes hyggligt bra i alla fall :)

Svar: Man får hoppas på det bästa :) / Jessica
Alexandra och Jessica

4 Platin:

skriven

MUMS!!!

Svar: :)
Alexandra och Jessica

5 Annie:

skriven

Det ser riktigt gott ut.. Skulle du kunna lägga ut receptet i ett inlägg?:D

Svar: Det var riktigt smarrigt! Jag har inte det exakta receptet men jag ska hitta ett liknande och kommer då lägga upp det här på bloggen! :)
/Jessica
Alexandra och Jessica

6 Caroline:

skriven

Så gott det där såg ut!

Svar: Recept kommer att komma så småningom! :)
Alexandra och Jessica

7 fredrikkarlsson.blogg.se:

skriven

G0tt!

Svar: Mycket! /Jessica
Alexandra och Jessica

8 Emiza:

skriven

mums

Svar: :)
Alexandra och Jessica

9 purposes.blogg.se:

skriven

vad skönt att det var enklare ist för svårare än vad du hade tänkt dig :)

Svar: Man får hoppas att det är så på np i biologi på torsdag! ;)
Alexandra och Jessica

10 Hanna:

skriven

Fy vad skönt att det inet var svårt! Är typ redan nervös inför nästa år då alla går runt och säger "tycker synd om dig när du ska ha np i 9an" haha

Svar: Vi hade idag nationella i biologi och det var mycket enklare än vad jag hade trott! Tänker man efter en stund så kommer man tillslut på svaret! :)
Alexandra och Jessica

Kommentera här: