coralistas.blogg.se
Instagram

Glossybox...

Glossybox April!
Då så nu kommer det efterfrågade inlägget om månadens glossybox ut <3 
 
 
 
 
#1
SCHWARZKOPF, Styliste Ultime - Sea Salt Beach Look Texture Powder.
Jag har bra provat den här produkten en gång men jag
tyckte att den hade en bra konsistens och att den var lättarbetad. 
 
 
#2
GLAZEL VISAGELoose Eyeshadow.
Jag älskar den här lösa ögonskuggan från Glazel Visage! jag har inte hört talas om detta märke innan men jag gillar den mycket. Den är lättarbetad och deffinitivt ett alternativ till proffs men även nybörjare. Färgen är ju underbart fin och shimmret är "To Die For."
 
 
 #3
MAYBEAUTY, The Incredible Face Mask. 
Denna mask är ju så omtalad men jag har inte fått chans att prova
den ännu men jag är övertygad om att den är makalöst bra. 
 
 
#4
TEEEZ COSMETICS, Nail Lacquer.
Nagelacket håller en hög kvallitet och håller sina löften gällande snabb torktid och så vidare, dock så gillar jag inte färgen alls. Det är säkert bara jag men jag gillar färger som går att kombinera men kläder som jag vanligtvis har på mig och detta nagellack skär sig med hela mig. För övrigt kan jag tycka att den här färgen dessutom är ganska höstig, inte är den vårig i alla fall. Men bra kvallite! 
 
 
#5
LORD & BERRY, Crayon Lipstick Extra Matte, Kiss.  
Jag älska denna läppennan! Den har en bra och härlig konsistens som är lätt att applicera. 
När jag applicerar den dirrekt på läpparna så blir färgen väldigt pigmenterad och täckande, men jag väljer att applicera den med en läppensel i stället och det ger enn tunnare och bättre finnish.
Färgen är väldigt pigmenterad vilket jag tyvärr inte föredrar.
Färgen är dessutom ganska ljusröd då jag skulle velat ha något åt det ljusrosa hållet.
Rött tycker jag är lite mer höst än vår dessutom. Men när jag applicerar den med läppensel så får jag en gudomlig färg och finnish. <3 
 
 
Puss och Kram
/Alexandra
 
 
 

Kommentarer:

1 idasvenssons.webblogg.se:

skriven

Åhhh bästa dagen när glossybox kommer! :D

Svar: Som en lite minijulafton :P Kolla gärna in mitt senaste inlägg där jag samlar ihop pengar med rosa bandet som vi även gjorde förra året. Förra året fick vi in drygt 600 kr tack vara alla er läsare. donationen kan vara allt från 1kr och uppåt. Alla bidrag är vi tacksamma för. Tillsammans kan vi göra skillnad!
Alexandra och Jessica

Kommentera här: