coralistas.blogg.se
Instagram

Glossybox

Hej, som ni vet så älskar jag Glossybox och det är ett roligt intresse
och en rolig hobby att få en gång i månaden att
underhåla sig med i flera dagar. Och produkterna är så otroligt bra. 
 
Några av mina favoritprodukter som jag använder varje dag och
som jag köper om och om igen har jag fått gemom Glossbox och jag tycker du ska klicka in på den här
länken https://www.glossybox.se/referal?CI=MTQzNjU0  och kolla in deras fantastiska Boxar
 
Puss och Kram
/Alexandra
 

Kommentarer:

1 Cocons:

skriven

älskar själv Glossyboxen. Gynningsboxen älskade jag utseende med, blev som en inrednings detalj :*

Svar: Ja det är en av de absolut finast boxarna jag har fått ännu :)
Alexandra och Jessica

2 GirlTyping:

skriven

Har aldrig själv haft en glossy box (vill dock) men min kompis har och jag älskar innehållet :)

Svar: Det är jättekul till en början men det bir mindre spännanadenär man har haft den ett tag :) Kolla gärna in mitt senaste inlägg där jag samlar ihop pengar med rosa bandet som vi även gjorde förra året. Förra året fick vi in drygt 600 kr tack vara alla er läsare. donationen kan vara allt från 1kr och uppåt. Alla bidrag är vi tacksamma för. Tillsammans kan vi göra skillnad!
Alexandra och Jessica

Kommentera här: